Sunday, June 27, 2010

BLOG OH BLOGSPOT!!

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada Sahabat semua.
Hari ini merupakan hari yang ke-14 saya mempunyai blog ini. Rasanya tak banyak yang hendak di kongsikan bersama. Saat mulanya saya mempunyai blog ini, terasa amat suka sangat. Blog percuma tu. Hehehe...
Mungkin ini adalah cuma langkah pertama. Saya percaya kalau ada langkah yang pertama langkah seterusnya akan ada. Pengalaman berblogwalking dari satu blog ke satu blog yang lain amat bermakna kepada saya. Kekadang saya lihat ada iklan di blog, cara buat duit di blog dan macam-macam lagi yang dapat mendatang keuntungan seharian. Tapi betul ke semua itu percuma.!!!
Kepada rakan-rakan blogger yang ingin perkenalkan saya tentang peluang percuma ini, saya mengalu-alukan kesungguhan anda. 


p/s: saya budak baru belajar, kalau salah tolong betulkan,

1 comment:

Cikgu Dahlia said...

selamat berblogging...
jangan putus asa dalam mencari ilmu berblog..
nak lepak blog sis cari ilmu pun boleh..dipersilakan :)